Brug din Mac til at forbedre din business

Mange virksomheder bruger Apple-produkter i dagligdagen, og her kan I læse 3 tips, der forbedrer jeres business på flere forskellige måder.

 

Microsoft Office

Microsoft Office er en software, der tilbyder kendte programmer som Word, Excel, PowerPoint og Outlook, som kan hjælpe jer til at håndtere mange forskellige arbejdsopgaver i virksomheden. Det er vigtigt, at alle i virksomheden bruger samme Office-pakke, så forskellige dokumenter åbnes ens på alle Mac-computere, og der ikke pludselig opstår problemer med layout eller andre grafiske elementer i dokumenterne. Det er nemmest for jer at bruge Microsoft Office, fordi designet er meget brugervenligt, og fordi mange medarbejdere kender til programmerne i forvejen og ved, hvordan det skal håndteres.

 

Brug søgemaskineoptimering (SEO)

Oplever du og din virksomhed, at der ikke er nok aktivitet på jeres hjemmeside? Og ønsker I i langt højere grad at bruge jeres hjemmeside som reklame for virksomheden og til at sælge jeres produkter? Så er det en gode idé at overveje søgemaskineoptimering. Søgemaskineoptimering eller SEO går ud på, at man arbejder med forskellige elementer på sin virksomheds hjemmeside for at tilpasse den og gøre den mere synlig på Google. I kan udføre SEO selv med jeres Mac, eksempelvis ved at forbedre teksterne på jeres hjemmeside, så de er bedre tilpasset Googles retningslinjer, men har I ikke mulighed for at gøre det selv, kan I nemt hente hjælp udefra, eksempelvis hos River Online.

Søgemaskineoptimering kan gøres på mange måder, og ved hjælp af SEO kan I bedre fange potentielle kunder og dermed sælge flere af jeres produkter via hjemmesiden.

 

MacKeeper

Det er altid en god idé at have et antivirus-program! Især på sine arbejdscomputere, hvorpå der ofte ligger vigtig data og mange timers arbejde. MacKeeper tilbyder et godt antivirus-program til Mac, der renser og på den måde optimerer jeres arbejdscomputere, så I altid kan arbejde så effektivt som muligt. Desuden tilbyder MacKeeper smarte backup- og krypteringsfunktioner, så ingen vigtige dokumenter går tabt.